​​رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی ویرا آوا بوده، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار شما ارسال گردد. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی است را خدمت شما دوست عزیز اعلام میکنیم​​​​​​​:

1- چناچه کالای خریداری شده توسط شما با کالای ارسال شده توسط شرکت از نظر(جنس، برند، رنگ) متفاوت باشد ، لطفا حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از کالا رسان، کالا را باتوجه به شرایط ذیل به شرکت عودت نماید:
هزینه عودت کالا بر عهده شرکت خواهد بود.
زمان محاسبه عودت کالا در فرض فوق از سوی مشتری تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان خواهد بود.

2- چنانچه کالای خریداری شده مشمول بندهای فوق نبوده و پس از باز شدن کالا از بسته بندی دارای عیوب فنی باشد به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد:

گارانتی دار : خریدار لطفا کالای مزبور را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید و مسئولیت عیوب فنی با شرکت گارانتی دهنده اصلی است .
فاقد گارانتی: شرکت احتراما مسئولیتی در قبال عیوب فنی پس از گارانتی ذکر شده در صفحه (7 روز مهلت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا یا سرویس ضمانت 7 روزه ویرا آوا ) ندارد.
​​​​​​** کلیه کالاها و دستگاههایی دارای عبارت (" 7 روز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا " در صفحه کالا، به هنگام خرید از سایت درج شده باشد.)، تا هفت روز از تاریخ تحویل ، هرگونه نقص فنی در دستگاهها شامل سرویس تعویض می‌باشد و ایراد مطروحه توسط شما خریدار عزیز ، از طریق کارشناسان بررسی و در صورت تایید وجود نقص فنی، کالای مشابه مجددا ارسال خواهد شد.
​​​​​​​​​​​​​​

3- از شما خریدار عزیز احتراما درخواست میشود حتما بلافاصله حین در یافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره) باشد لطفا از تحویل کالا اجتناب نمایید و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار با توجه به قوانین شرکت پست ، به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی و بسته بندی کالا بوده و با توجه به قوانین شرکت پست ، متاسفانه کاری از شرکت ویرا آوا ساخته نیست .​​​​​​​
​​​​​​​
4-چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری به دلیل عدم موجودی کالا قابل تحویل نباشد، شرکت مکلف است وجه دریافتی را ظرف مدت 48 ساعت کاری به خریدار عودت نماید.​​​​​​​

شرایط کلی در بازگشت کالا

. لطفا از ارسال کالا بدون هماهنگی ، خودداری کنید.

. خواهشا برای بازگشت، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.

. لطف کنید حتما قبل از تحویل کالا به ارسال کننده از 6 جهت در پس زمینه سفید از محصول و بسته بندی تصویر برداری کرده و نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز برای کارشناسان این مجموعه ارسال نمایید.

. خواهشا اگر کالا به علت مغایرت یا خرابی با روش های پست یا تیپاکس ارسال ‌شود حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود. در غیر اینصورت جهت ارسال کالا به دلایلی مثل انصراف از خرید و استفاده از مهلت تست 7 روزه قویا درخواست می‌گردد کالا بصورت بیمه دار ارسال شود ، چرا که ملاک کارشناسان تحویل سالم کالا از مامور ارسال است.


متاسفانه برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
   (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).

. از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، لطفا برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.

. از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، لطفا جدا خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال فرمایید.

.  بسته خود را به آدرس: اصفهان ، بلوار کشاورز ، خیابان کشاورزی ، کوچه جانقربان ، بن بست حسین زاده ، پ 30 ارسال کنید.


  دوستدار شما 💚 ویرا آوا​​​​​​​

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش